Otros Enlaces


- Artículos relacionados:

- Videos relacionados:





4 comentarios:

  1. Des d’un primer moment volia llegir aquest treball, ja que el tema invita a llegir-lo. Pense que el resultat ha sigut molt interessant.
    Després de veure el treball que han realitzat els meus companys tenen raó en que el més important és que tot es basa en tenir ganes de realitzar qualsevol esport. Han demostrat que els esportistes del raspall adaptat tenen un fort esperit de superació i cert sacrifici i sobre tot les ganes de transmetre’ns les adaptacions que ells utilitzen perquè pense han col•laborat molt en que aquest treball haja resultat tant formatiu.
    En primer lloc, el grup ha utilitzat diverses fonts de recollida de dades: entrevistes a les persones que practiquen el raspall adaptat, ajudant-se de articles i vídeos i per descomptat les visites a indrets.
    L’estructura del treball està ben organitzada gràcies a les pestanyes que han utilitzat, les explicacions són clares ja que en cap moment he tingut que rellegir res. A més, han colgat fotos i un vídeo fet per ells mateixos que explica el procés que han seguit per treure la informació finalitzant amb una partida de raspall adaptat.
    No veig cap error en aquest blog. M’ha agradat molt. La meua nota és un 10.
    Espere que la possibilitat d’adaptar una cadira de rodes explícitament per a quest esport arribe prompte.

    ResponderEliminar
  2. Queridos Paco, Maria, Óscar e Irene:

    Para empezar, quiero felicitaros porque el tema que habeis elegido me parece buenísimo. Pienso que egoístamente, aunque sin querer, siempre nos enseñan y aprendemos los deportes o juegos de forma estándar, pero en magisterio ya nos hemos dado cuenta que hay más allá y la adaptación está presente en el día a día. Así que me parece genial que hayais trabajado sobre esto.

    Comenzando con la evaluación, deciros que me parece muy bien que os hayais presentado, incluyendo foto, y animéis a la gente a leer vuestro blog.
    La organización está muy bien dividiendo el contenido en pestañas y puntos. Además la información expuesta es muy completa y clara. Se nota que habeis trabajado mucho.
    Habeis sabido utilizar de forma correcta los recursos audiovisuales de los que podiais disponer. He de destacar el video, que al verlo me ha puesto los pelos de punta de la emoción, y la parte donde Irene practica la modalidad en la silla de ruedas.
    Me ha parecido muy bien que hayais puesto un apartado de agradecimientos y el de otros enlaces.
    El blog, sencillamente, me ha encantado. Mi calificación es de 10, os lo habeis ganado campeones.

    Un abrazo,

    Alba.

    ResponderEliminar
  3. En primer lugar deciros que he e elegido este blog ya que he estado leyendo otros blogs en los que se explicaba el raspall y me a llamado la atención.

    La organización esta muy bien dividida en pestañas y ademas esta muy clara.Yo habría explicado de manera muy breve como se juega al raspall ya que para gente que no conoce esta modalidad no queda muy claro, este no a sido mi caso ya que como os e comentado antes he estado leyendo otros trabajos sobre esta modalidad.

    Quiero felicitaros por el vídeo que habéis creado. Ademas me parece muy bien que hagáis una pestaña de agradecimiento.

    Mi nota es de un 10.

    Ianire leceaga asiain estudiante de 1º ivef en la upv

    ResponderEliminar
  4. He elegit aquest blog perque m´ha cridat molt l´atenció el tema del raspall adaptat.Pense que hi ha que agafar-se un poc més seriosament aquest tema perque tota la gent te dret a fer allò que és li agrada.Pel que fa al treball està molt ben estructurat amb pestanyes.Encara que jo faria una xicoteta explicació sobre que és el raspall per a la gent que no ho sàpiga es faja una xicoteta idea.El treball està ben acompanyat d´images i sobretot el vídeo que ells mateixa ha editat.En general, aquest treball m´ha paregut molt interessant.
    Per tant,la meua nota es un 9.

    ResponderEliminar